Dojmy z Alpha Protocol…

…jsou poměrně rozporuplné. Hrej.cz 7/10, Doupě 6/10, Eurogamer 8/10, Level 9/10, ze zahraničních pak třeba GameSpot 6/10 a nesmíme samozřejmě zapomenout na Destructoid s pouhými 2/10.
A jak jste na tom vy?

 •  5. 6. 2010  17.52  •  Novinky

Diskuse ke článku

  1. EuGenio  •  14. 6. 2010  14.40

    Opravdu divná hra. Víc jak 5/10 (tedy průměr) bych určitě nedal. Upřímně by mě zajímalo, co v tom levelu hulili.

  2. Fionor  •  6. 1. 2011  15.31

    Tahle hra mě opravdu bavila – hlavní těžistě bylo v nelineárním příběhu a rozhodnutích. Herní systém mi naprosto vyhovoval (nechtěl jsem si hrát na Sama Fischera a tahat mrtvoly, ani běhat jako Rambo deštěm kulek – střední cesta byla ideál)
    A hlavně jsem kvůli hře nemusel kupovat nový HW (což řadím mezi velká plus).
    Za mě 9/10

  3. Smolař  •  23. 3. 2011  6.47

    Hele hra mi vůbec nejde,mám originálku,ale vůbec to nejde.Když to spustim objeví se mi tam že se vyskytla chyba a je nutné to zavřít!!!

    JESTLI NĚKDO VÍTE CO STIM TAK MI PROSÍM NAPIŠTE NA : PilsenGambrinus@seznam.cz
    Dik :)

  4. Irisis  •  29. 5. 2011  23.48

    Alpha Protocol se mi hodně líbil. Špatný byl nudný, dlouhý a zmatený začátek, ale jakmile začaly ostré mise a později i příběh, dostalo to úplně jiný náboj. Systém rozhovorů , kdy jste sice nevěděli přesně co řeknete, ale určovali jste jak se budete chovat se mi velice líbil. Po chvilce si člověk zvykl na jednotlivé způsoby a překvapivě ne vždy byla slušnost a pokora nejlepší cesta. Ono v této hře bylo právě geniální větvení příběhu. Sice jsou mise “stejné”, ale díky vašim předchozím jednáním máte různé spojence nebo jste i na různých stranách konfliktu. Hra je plná výborně napsaných postav, u některých do konce nebudete vědět na čem jste. Co se hlavní náplě týče – pobíhání a střílení – hra nabízí sama tři způsoby: rambo styl, který ve spolupráci s krytím je účinný (v této hře lze střílet z krytu na slepo, což je vtipné, protože si často musíte kupovat vlastní drahou munici), ale asi ne tak zábavný, plížení a karate(nebo to spíš vypadá jako nějáké praktické musado, žádné létající pěsti nebo kopy z otoček), a poslední zajímavou možnost tech-experta používajícího různé pasti, granáty(které lze také nastražit na zeď) a nástroje (například směrový vysílač hluku, který dobře odlákává stráže). Samozřejmostí je pak možnost vlastního hybrida. Levelování je udělané takovým způsobem, že každý bodík ve schopnosti je hodně znát, natož pak nové nebo vylepšené aktivní perky. Stejnětak je znát i různé vybavení. Občas se sice ukázal nějáky podivný bug, ale nikdy nic co by mě nějak znemožnilo hrát nebo zkazilo postup. Jako zápor bych uvedl podivné minihry pomocí kterých se hackovali počítače (první setkání mě hodně vytočilo) nebo páčily zámky. Později je člověk mohl obejít se správným nástrojem nebo skillem hodně zjednodušit.